Projekt Emise

Global development education
2. 2. 2017

 

1st International of Ostrava je partnerem Projektu Emise Slezského gymnázia v Opavě.

Více informací na emise.slezgymopava.cz/  

Reklamní spot projektu Emise

 

26.4.2016 naši studenti poprvé navštívili Slezské gymnázium a více se dozvěděli o projektu Emise.

 

30.5.2016 se v Opavě pan Ivo Helebrant, Nina Pavelková a Hana Blažková zúčastnili informační schůzky škol zapojených do projektu. Během setkání jsme projednali podmínky vzájemné spolupráce (zapůjčení meteostanice, poskytnutí „balíčku“ pomůcek do chemie či fyziky aj.).

 

29.9.2016 se studenti 1st International School of Ostrava – Kristýna Malíková, Petr Urbanec, Eva Králová, Marie Körnerová, Adéla Davidová a Jáchym Pivovar spolu s Ninou Pavelkovou zúčastnili konference Envofórum, kterou organizovalo Slezské gymnázium v Opavě a projekt Emise. Konference proběhla v Opavě v KD na Rybníčku.

 

30.9.2016 proběhla konference Envofórum na Lysé hoře za účasti učitelů zapojených škol. V rámci konference jsme navštívili také meteostanici na Lysé hoře.

 

12.10.2016 – studenti zapojení do projektu pracují na překladu stránek projektu Emise a na prezentacích.

 

9.11.2016 – studenti připravují data pochůzek pro oblast Slezská Ostrava.

 

30.11.2016 – studenti absolvovali pochůzky v oblasti Slezská Ostrava.

 

18.1.2017 – studenti absolvovali pochůzky v oblasti Ostrava – Michálkovice.

 

9.2.2017 –  prezentace projektu Emise na veřejnosti v rámci akce SUPER FINÁLE: Let the ECOTOURISM Come to You.

 

14.2.2017 – pochůzky Emisařů v oblasti Slezská Ostrava

 

7.3.2017 – pochůzky Emisařů v oblasti Slezská Ostrava

 

20.4.2017 – školení Univerzity Palackého v Olomouci na Slezském gymnáziu v Opavě. Zástupci Environmentální právní kliniky Právnické fakulty Univerzity Palackého pod vedením JUDr. Veroniky Tomoszkové, Ph.D. – (vedoucí Centra pro klinické právní vzdělávání, čestná ambasadorka Fulbrightova programu) si pro emisaře připravili aktivity spojené s projektem Emise, tak aby byl správně pochopen právní rozměr projektu a správné postupy v případě nesprávného zatápění.

Chemické pokusy se žáky 🙂